چرا مردم پرتاب و یا پس از مصرف دیالیز غیر پاسخگو
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا مردم پرتاب و یا پس از مصرف دیالیز غیر پاسخگو

چرا مردم پرتاب کردن و یا پس از مصرف دیالیز بی توجه؟ در واقع، دیالیز به عنوان یکی از درمان های رایج برای نارسایی کلیه خواهد شد برخی از عوارض جانبی در طول درمان را، پرتاب کردن و بی توجه هستند دو نفر از آنها.

چرا مردم پرتاب کردن و یا پس از مصرف دیالیز بی توجه؟

سندرم عدم تعادل دیالیز

سندرم عدم تعادل دیالیز سندرم نادری است که به طور فزاینده نشانه های عصبی از شدت که بیماران دیالیزی تاثیر می گذارد، به خصوص هنگامی که آنها برای اولین بار در همودیالیز آغاز شده متفاوت است. این است که عمدتا به ادم مغزی در طول یا بعد از دیالیز نسبت داد. دیگر عوامل خطر سندرم عدم تعادل دیالیز شامل اسیدوز متابولیک شدید، سطح بسیار بالایی از BUN قبل از دیالیز، سن بالا و غیره

دیالیز ناکافی

یکی دیگر از شرایط است که می تواند مردم را پرتاب دیالیز ناکافی است. به طور کلی، هر که تحت همودیالیز حدود چهار ساعت طول می کشد و انجام شده است سه بار در هفته. اگر درمان دیالیز کافی نبوده انجام شده، سطح بالایی از مواد زائد در بدن بسازند. سموم و مواد زائد می تواند معده و روده را تحریک، مردم پرتاب پس از دیالیز.

اختلال الکترولیت

یکی از کارکردهای مهم کلیه است به تعادل سطح الکترولیت های مختلف مانند پتاسیم، سدیم، منیزیم و غیره کلیه بیمار موفق به کار به اندازه کافی و در نتیجه اختلال الکترولیت. این بیماری همچنین می تواند به استفراغ بعد از دیالیز کمک می کند.

در واقع، علائمی مانند پرتاب و بی توجه ناشی از دیالیز نمی خواهد برای یک مدت زمان طولانی، تا زمانی که شما می توانید دلایل زمینه ای را پیدا کرده و اقدامات مربوطه. اما ممکن است شما را به آن در زمان بعدی شما را رنج می برند. بنابراین اگر شما می خواهید برای جلوگیری از همه آنها، شما باید برخی از راه های دیگر به جای دیالیز پیدا کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در تسکین symptomscaused های دیالیز، به شما خوش آمد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید یا ترک پیام را به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: